Nákup hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00009363

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00009363

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 04. 2023 10:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 04. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu hygienických prostředků a produktů k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. Musí být kompatibilní s již nainstalovanými zásobníky a dávkovači TORK v laboratořích , aby bylo možno daný materiál do těchto zásobníků a dávkovačů vložit. – viz. podrobný popis: Tork Express extra soft jemné papírové ručníky - specifikace – 30 balení celkem; Prémium, multifold,H2, barva bílá (21 x 100 ks/bal), produkt 100297. Tork Mini tekuté mýdlo jemné - specifikace – 30 ks celkem; S2 systém, 475 ml; produkt 420502. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.

Kód z číselníku NIPEZ

33763000-6

Název z číselníku NIPEZ

Papírové ruční utěrky

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33763000-6

Název z číselníku CPV

Papírové ruční utěrky

Název předmětu

Papírové ruční utěrky

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 10:36Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 06. 2023 13:28Uveřejnění účastníků
Detail05. 06. 2023 13:28Uveřejnění výsledku
Detail24. 04. 2023 12:50Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail05. 04. 2023 10:17Uveřejnění zadávacích podmínek